دوشنبه, 29 می 2017
دفتر مقام معظم رهبری
دفتر ریاست جمهوری
سایت وزارت نیرو
پرتال ایران مردم
ارتباط مستقیم با مدیر عامل

1111

سیستم پذیرش و پرداخت خسارت
اوقات شرعی

آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز263
mod_vvisit_counterدیروز554
mod_vvisit_counterاین هفته263
mod_vvisit_counterاین ماه14615
mod_vvisit_counterکل بازدیدها630632
در حال حاضر 13 مهمان حضور دارند
پرداخت غیر حضوری

pr

با پرداخت غیر حضوری در وقت خود صرفه جویی کنید

rss مطالب
صفحه اصلی خدمات الکترونیکی

خدمات الکترونیک

در این قسمت با کلیک روی تصوير مورد نظر به لینک مربوطه دسترسی پیدا می کنید:(برای مشاهده راهنمای نحوه استفاده از خدمات به پایین صفحه مراجعه کنید)


bill
p1
m1
صورتحساب برق مصرفي پرداخت غير حضوري رويت سوابق مشتركين

counter

sales


setup


اعلام شماره مصرفی کنتور توسط مشترک فروش انشعاب
تغییر آمپراژ و قدرت

parameterreview

copy

searchuser

خدمات پس از فروش اصلاح نام و آدرس پیگیری درخواست

راهنمای نحوه استفاده از خدمات الکترونیک

1-صورتحساب برق مصرفی (ماشین حساب تعرفه)

برای محاسبه برق مصرفی روی این لینک کلیک نمایید.


2-پرداخت غیرحضوری

برای پرداخت غیرحضوری با توجه به اینکه می خواهیم با استفاده از اینترنت یا تلفن همراه یا تلفن ثابت استفاده کنیم بر روی تیک سبز رنگ مورد نظر کلیک می کنیم و به بانک مربوطه برای ادامه عملیات هدایت می شویم.

3

 

4

3-رویت سوابق مشترکین

برای رویت سوابق مشترکین ابتدا در کادر بالای صفحه رمز مشترک یا شناسه قبض را وارد  می کنیم و سپس متن مشاهده شده در تصویر را در کادر دوم وارد کرده و با کلیک روی گزینه نمایش می توانیم سوابق را مشاهده کنیم.

 

5

 

 

4-اعلام شماره مصرفی کنتور توسط مشترک

ابتدا در کادر بالای صفحه رمز مشترک یا شناسه قبض  را وارد می کنیم و با کلیک روی گزینه نمایش ،اطلاعات کادر پایین به صورت خودکار تکمیل می گردد.

 

6

سپس در کادر پایین تاریخ قرائت و شمارنده کنتور و اعداد مشاهده شده در تصویر را وارد کرده و سپس روی گزینه ورود اطلاعات کلیک می کنیم.

 

7

 

آخرين بروز رساني (جمعه ، نوامبر 2016 ، 08:45)

 
خدمات الکترونیک
e1
سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین(دفاتر پیشخوان)
sm
نظامنامه آمار و اطلاعات

nezam

سخن روز
تبسم يك زبان همگاني است كه مردم سرتاسر دنيا آن را درك مي كنند. خود را به جاي ارباب رجوع بگذاريد. كار ارباب رجوع را به تاخير نياندازيد. اگر كاري نمي توانيد برايش انجام دهيد يا در حيطه وظايف شما نيست با متانت و خوشرويي راهنماي اش كنيد تا تكليف خود را بداند.
تصوير هفته
بازدید مدیر عامل از اجرای طرح بعثت
SEO services