شنبه, 25 فوریه 2017
دفتر مقام معظم رهبری
دفتر ریاست جمهوری
سایت وزارت نیرو
پرتال ایران مردم
ارتباط مستقیم با مدیر عامل

1111

سیستم پذیرش و پرداخت خسارت
اوقات شرعی

آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز56
mod_vvisit_counterدیروز582
mod_vvisit_counterاین هفته2782
mod_vvisit_counterاین ماه13129
mod_vvisit_counterکل بازدیدها580092
در حال حاضر 16 مهمان حضور دارند
پرداخت غیر حضوری

pr

با پرداخت غیر حضوری در وقت خود صرفه جویی کنید

rss مطالب
صفحه اصلی
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت

تاریخچه

dgdfg

 


برگزاری همایش مدیریت مصرف در برق لرستان
    همایش مدیریت مصرف برق و انرژی برای بانوان شاغل در سازمان ها و دستگاههای ...

بارش رحمت الهی خسارات فراوانی به شبکه های توزیع برق در لرستان وارد آورد.
    در پی بارش سنگین برف در استان لرستان خسارات هنگفتی به شبکه های توزیع برق وارد ...

مراسم کلنگ زنی تأمین برق امام زاده احمد در لرستان
  با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی مراسم ...

مولد دوم نیروگاه گازی بروجرد وارد مدار گردید.
    مولد دوم نیروگاه گازی شهرستان بروجرد در استان لرستان با ظرفیت 1.3 مگاوات وارد ...

قطع برق 80 روستای استان لرستان در اثر بارش سنگین برف
  80 روستای استان لرستان در اثر بارش سنگین برف بدون برق شدند. به گزارش روابط عمومی ...

خدمات الکترونیک
e1
سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین(دفاتر پیشخوان)
sm
نظامنامه آمار و اطلاعات

nezam

سخن روز
شكايات ارباب رجوع را به حساب پيشنهادات آنها بگذاريد: به خاط انجام دادن وظيفه خود به ارباب رجوع منت نگذاريد. انتظار و توقع بي جا از ارباب رجوع نداشته باشيم. در محل انتظار امكانات اوليه مثل چاي ، آب خنك و تلفن شهري ، روزنامه ...فراهم كنيم. راهنماي ساختمانها ، اطاقها و اسامي كاركنان جهت مشاهده ارباب رجوع درج گردد. جهت ارائه خدمات بهترميزان رضايت ارباب رجوع در قالب فرمهايي ارزشيابي گردد. هميشه در دسترس ارباب رجوع باشيد. خوشرو و متبسم باشيد.
تصوير هفته
بازدید مدیر عامل از اجرای طرح بعثت
SEO services