شنبه, 29 اوت 2015
دفتر مقام معظم رهبری
دفتر ریاست جمهوری
سایت وزارت نیرو
پرتال ایران مردم
ارتباط مستقیم با مدیر عامل
bhri
اوقات شرعی

آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز269
mod_vvisit_counterدیروز364
mod_vvisit_counterاین هفته1943
mod_vvisit_counterاین ماه9637
mod_vvisit_counterکل بازدیدها340539
در حال حاضر 6 مهمان حضور دارند
پرداخت غیر حضوری

pr

با پرداخت غیر حضوری در وقت خود صرفه جویی کنید

صفحه اصلی
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت


جمع آوری16هزارو 581 فقره انشعاب غیر مجاز برق در استان لرستان
  شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان طی 9 ماه ،16هزارو 581 فقره انشعاب غیر مجاز برق ...

احداث 493 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف عملکرد شاخص امور مهندسی و نظارت برق لرستان.
    امور مهندسی و نظارت توزیع برق لرستان در سال 93 بیش از 493 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ...

کاهش تلفات اولویت شاخص معاونت بهره برداری برق لرستان
    معاونت بهره برداری برق لرستان اهداف و اقدامات تأثیر گذاری در راستای کاهش ...

نصب کنتوربرق در استان لرستان در طی 2 ساعت برای اولین بار در کشور
  شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان انشعاب متقاضیان شهری را طی 2 ساعت و روستایی را ...

اقدامات دفتر مدیریت مصرف برق لرستان در راستای کاهش پیک بار تابستان 94
    برگزاری 1140 نفر ساعت جلسه با کشاورزان و صنایع از جمله اقدامات دفتر مدیریت ...

خدمات الکترونیک
e1
سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین(دفاتر پیشخوان)
sm
نظامنامه آمار و اطلاعات

nezam

سخن روز
شكايات ارباب رجوع را به حساب پيشنهادات آنها بگذاريد: به خاط انجام دادن وظيفه خود به ارباب رجوع منت نگذاريد. انتظار و توقع بي جا از ارباب رجوع نداشته باشيم. در محل انتظار امكانات اوليه مثل چاي ، آب خنك و تلفن شهري ، روزنامه ...فراهم كنيم. راهنماي ساختمانها ، اطاقها و اسامي كاركنان جهت مشاهده ارباب رجوع درج گردد. جهت ارائه خدمات بهترميزان رضايت ارباب رجوع در قالب فرمهايي ارزشيابي گردد. هميشه در دسترس ارباب رجوع باشيد. خوشرو و متبسم باشيد.
تصوير هفته
بازدید مدیر عامل از اجرای طرح بعثت
SEO services