شنبه, 10 دسامبر 2016
دفتر مقام معظم رهبری
دفتر ریاست جمهوری
سایت وزارت نیرو
پرتال ایران مردم
ارتباط مستقیم با مدیر عامل

a25 2

سیستم پذیرش و پرداخت خسارت
اوقات شرعی

آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز122
mod_vvisit_counterدیروز534
mod_vvisit_counterاین هفته2918
mod_vvisit_counterاین ماه5171
mod_vvisit_counterکل بازدیدها539693
در حال حاضر 15 مهمان حضور دارند
پرداخت غیر حضوری

pr

با پرداخت غیر حضوری در وقت خود صرفه جویی کنید

rss مطالب
صفحه اصلی
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت
  • تصاویر شرکت

تاریخچه

dgdfg

 


500 میلیون تومان خسارت روز دوم بارندگی به برق لرستان
  به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان مهندس خودنیا مدیر عامل شرکت ...

برق رسانی به 3 روستای شهرستان الشتر به مراحل پایانی رسید.
  به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان مهندس فریدون خودنیا مدیر عامل ...

30 خانوار از نعمت برق برخوردارشدند
  به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان با جدیت وپیگیری مدیر عامل ...

ممیزی صنعت برق در شرکت توزیع برق لرستان انجام شد
  به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان نظر به رسالت کاری شرکت ...

تأمین برق2300 مشترک جدید روستایی
  با جذب 40 میلیارد ریال اعتبار، 2300 مشترک جدید روستایی برقدار شدند به گزارش روابط ...

خدمات الکترونیک
e1
سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین(دفاتر پیشخوان)
sm
نظامنامه آمار و اطلاعات

nezam

سخن روز
شكايات ارباب رجوع را به حساب پيشنهادات آنها بگذاريد: به خاط انجام دادن وظيفه خود به ارباب رجوع منت نگذاريد. انتظار و توقع بي جا از ارباب رجوع نداشته باشيم. در محل انتظار امكانات اوليه مثل چاي ، آب خنك و تلفن شهري ، روزنامه ...فراهم كنيم. راهنماي ساختمانها ، اطاقها و اسامي كاركنان جهت مشاهده ارباب رجوع درج گردد. جهت ارائه خدمات بهترميزان رضايت ارباب رجوع در قالب فرمهايي ارزشيابي گردد. هميشه در دسترس ارباب رجوع باشيد. خوشرو و متبسم باشيد.
تصوير هفته
بازدید مدیر عامل از اجرای طرح بعثت
SEO services